پنج شنبه, 21 -2664 11:02

آموزش

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

برای شروع، یک نیمکت صاف (یا ترجیحا یک با پشت بام) زیر یک ماشین اسمیت قرار دهید. هالتر را در ارتفاع قرار دهید به طوری که هنگام نشستن روی نیمکت تخت، بازوها باید تقریبا به طور کامل برای رسیدن به هالتر گسترش پیدا کنند.
    هنگامی که ارتفاع صحیح دارید کمی در پشت هالتر نشسته اید تا یک خط راست خیالی از نوک بینی خود به هالتر وجود داشته باشد. پای شما باید ثابت باشد هالتر را با کف دست رو به جلو روبرو کنید، آن را باز کنید و بلند کنید تا بازوهایتان کاملا تمیز شود. این موقعیت شروع است.
    به آرامی هالتر را پایین بیاورید تا زمانی که در حال استنشاق با چانه خود باشد.
    سپس با استفاده از شانه های خود، حجاب را باز کنید تا به موقعیت شروع کنید.
    تکرار برای مقدار توصیه شده از تکرار.

تنوع: برای انجام این تمرین می توانید از دمبل یا هالتر استفاده کنید

مشاهده 18234 مرتبه آخرین بروز رسانی دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 16:19
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید